Paragony i faktury są wysyłane w formie elektronicznej. Nie trzeba ich dołączać do zwrotu.



Czy mogę zwrócić towar jeśli mi się nie spodoba?

Albo jeśli okazało się, że solenizant już ma taką mapę/książkę?

Czy mogę wymienić skarpetki na inny rozmiar?

Jeśli towar Ci się nie spodoba możesz go zwrócić i otrzymasz zwrot swoich pieniędzy. Masz na to 14 dni od zakupu. Wystarczy, że odeślesz niechciany towar do nas.

Obsługa zwrotu zajmuje zazwyczaj 7-14 dni. Jeśli w tym czasie nie dostałeś zwrotu pieniędzy – napisz do nas koniecznie na maila sklep@busemprzezswiat.pl

Paczkę odeślij na adres naszego magazynu:

e-Packman Sp. z o.o. Centrum Logistyczne Segro
Ul. Ożarowska 40/42 hala G
05-850 Duchnice
sklep@busemprzezswia.pl
 
 
Wymiana towaru zakupionego w sklepie internetowym nie jest możliwa. W sytuacji kiedy produkt nie spełnia oczekiwań konieczny jest jego zwrot oraz złożenie i opłacenie nowego zamówienia.

 

Ważne!

Na pudełku, które do nas wysyłasz napisz mazakiem lub długopisem “ZWROT” oraz podaj numer zamówienia. Czyli jeśli zwracasz zamówienie numer 12345 to napisz na pudełku “ZWROT 12345”.