Paragony i faktury są wysyłane w formie elektronicznej. Nie trzeba ich dołączać do zwrotu.
Czy mogę zwrócić towar jeśli mi się nie spodoba?
Albo jeśli okazało się, że solenizant już ma taką mapę/książkę?
Czy mogę wymienić skarpetki na inny rozmiar?
Jeśli towar Ci się nie spodoba możesz go zwrócić i otrzymasz zwrot swoich pieniędzy. Masz na to 14 dni od zakupu. Wystarczy, że odeślesz niechciany towar do nas.
Obsługa zwrotu zajmuje zazwyczaj 7-14 dni. Jeśli w tym czasie nie dostałeś zwrotu pieniędzy – napisz do nas koniecznie na maila sklep@busemprzezswiat.pl
Paczkę odeślij na adres naszego magazynu:
Ul. Świerkowa 53
05-850 Wieruchów
Ważne!
Na pudełku, które do nas wysyłasz napisz mazakiem lub długopisem “ZWROT” oraz podaj numer zamówienia. Czyli jeśli zwracasz zamówienie numer 12345 to napisz na pudełku “ZWROT 12345”.