Paragony i faktury są wysyłane w formie elektronicznej. Nie trzeba ich dołączać do zwrotu.



Czy mogę zwrócić towar jeśli mi się nie spodoba?

Albo jeśli okazało się, że solenizant już ma taką mapę/książkę?

Czy mogę wymienić koszulkę na inny rozmiar?

Tak, jeśli towar Ci się nie spodoba możesz go zwrócić i otrzymasz zwrot swoich pieniędzy. Jeśli rozmiar koszulki Ci nie pasuje to też możesz wymienić go na inny. Masz na to 14 dni od zakupu.

Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić towar – wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz i odeślesz niechciany towar do nas.

Obsługa zwrotu lub wymiany zajmuje zazwyczaj 7-14 dni. Jeśli w tym czasie nie dostałeś zwrotu pieniędzy lub nowego towaru – napisz do nas koniecznie na maila sklep@busemprzezswiat.pl

Paczkę odeślij do nas na adres naszego magazynu:

PACKMAN Łukasz Gwiazdowski (BUSEM PRZEZ ŚWIAT)
ul Wólczyńska 133,
01-919 Warszawa
sklep@busemprzezswiat.pl

Ważne!

Na pudełku, które do nas wysyłasz napisz mazakiem lub długopisem „ZWROT” lub „WYMIANA” oraz podaj numer zamówienia. Czyli jeśli zwracasz zamówienie numer 12345 to napisz na pudełku „ZWROT 12345”.